Subnavigatie

“Wij zijn een soort zandloper binnen Stork/Bilfinger”

2 december 2024 Stork/Bilfinger

Henk Pol, Johan Kramer en Dennis Ridder vormen het Asset Delivery Management-team binnen Stork/Bilfinger.

Hun doel is om klanten zo goed mogelijk te bedienen. “Wij willen onze belangrijke klanten, waarmee langdurige onderhoudscontracten zijn afgesloten, alle aandacht geven om te komen tot een succesvolle samenwerking.”

Passend
Klanten kunnen daartoe met al hun technische vragen en problemen bij hen terecht. “Wij zorgen dat de vraag bij de juiste mensen komt en dat er een passend antwoord voor de klant volgt,” vertellen ze. “Wij zijn een soort zandloper binnen Stork/Bilfinger. Hier komt alles binnen. Doordat wij de eigen organisatie goed kennen, kunnen wij de vraag of het probleem bij de juiste afdeling voorleggen”, legt Henk uit.

Gesprekspartner
Als Asset Delivery Managers weten ze wat er bij de klant speelt, kennen de eigen organisatie en hebben ze technische kennis. Als aanspreekpunt en gesprekspartner ontzorgen ze klanten. Henk en Johan pakken in de rol van projectleider ook weer projecten en onderhoudstops op. Johan: “Met onze ervaring en klant- en installatiekennis willen we toegevoegde waarde bieden voor klanten.”

Proactief
Daarbij komt ook contractmanagement kijken. “Doen we wat is afgesproken en spreken we die verwachtingen ook naar elkaar uit?”, zegt Johan. Henk en Johan houden vinger aan de pols en willen graag terugkoppeling om het in de toekomst nog beter te kunnen doen. Henk: “Je moet elkaar kunnen aanspreken op de dingen die niet goed zijn. Dit begint al bij de offerte-aanvragen waar we proberen goed te kijken wat er gevraagd wordt en hoe we hier efficiënt en slim op kunnen inspelen.”

 

Op de foto Johan Kramer (l.) en Henk Pol

Terug naar overzicht
Chemie park nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van alles rond Chemie Park Delfzijl?